تابه دودسته گرانیتی کاندید سایز 26 با ضمانت ۱۲ ماهه کاندید

این محصول شرکت کاندید (در دانستن) از پوشش کفی بهره می برد که دارای تمامی استانداردهای بهداشتی می باشد. پوشش داخلی از جنس GRANITE گرانیت مقاوم سه لایه نچسب بوده که با توجه به حسایست تماس مواد غذایی و پوشش داخلی درتک تک ظروف برچسب برند معتبر تولید کننده پوشش نچسب که استانداردهای بین الملی را کسب کرده چسبانده شده تا باعث اطمینان خاطر مصرف کنندگان از اصالت مواد پوششی داخل ظروف باشد.این پوشش گرانیتی بسیار مقاوم بوده ودارای سه لایه است که باعث میشود سطح چسبندگی بسیار کاهش یابد. سرویس20 پارچه فونیکس مدل Muller شامل 4 قابلمه در سایزهای مختلف یک ماهیتابه عمیق دسته دار یک شیرجوش بزرگ و یک ماهیتابه و نیز یک ست 7 پارچه کامل ابزار پخت وپز نسوز و نچسب سیلیکونی بوده که در مجموع سرویس پخت پز 20 پارچه فونیکس بسیار کامل و کاربردی به نظر می رسد..توجه داشته باشید فونیکس PHOENIX یکی از با سابقه ترین و مقدم ترین و پیشرو ترین برندهای فعال در صنعت ظروف پخت پز دایکاست (چدنی) بوده که موفق به جذب نظر مصرف کنندگان گردیده است. 

{قابلمه گرانیتی کاندید|سایت ظروف کاندید|ظروف تفلون کاندید}

ظروف دایکاست آلومینیوم یا اصطلاحا چدنی نسل جدیدی از ظروف پخت پز بوده که فرایند تولیدی متفاوت با ظروف نچسب قدیمی یا اصطلاحا ظروف تفلون معمولی دارد.در تولید ظروف تفلون معمولی از شکل دادن یک ورق آلومینیوم نازک به قابلمه و تابه استفاده میشود که این گونه ظروف به شکل گرد ساده توسط پرس ورق آلمینیومی تولید می شود در حالی که در ظروف دایکاست از مواد ذوب شده شمش آلومینیوم استفاده می شود که نیاز به فرایند تولید ریخته گری با هزینه ای بالاتر نسبت به مدل های معمولی دارد. ظروف دایکاست آلومینیوم یا اصطلاحا چدنی نسل جدیدی از ظروف پخت پز بوده که فرایند تولیدی متفاوت با ظروف نچسب قدیمی یا اصطلاحا ظروف تفلون معمولی دارد.در تولید ظروف تفلون معمولی از شکل دادن یک ورق آلومینیوم نازک به قابلمه و تابه استفاده میشود در حالی که در ظروف دایکاست از مواد ذوب شده شمش آلومینیوم استفاده می شود که این سبک جدید تولید، باعث به وجود آمدن ظروف بسیار مقاومتر با کارایی وماندگاری بسیار بالاتر از محصولات قدیمی شده است.

{قابلمه کاندید|فروشگاه کاندید|ظروف کاندید ساخت کجاست}

 

که این سبک جدید تولید، باعث به وجود آمدن ظروف بسیار مقاومتر وضخیم تر با کارایی و ماندگاری بسیار بالاتر با شکل ظاهر متفاوتی از محصولات قدیمی شده است. این سرویس از آلومینیوم ساخته شده و روکش داخلی آن ماربل باکیفیت یا اصطلاحا گرانیتی است که غذا به آن نمیچسبد؛ همچنین این جنس روکش از مقاومت بالایی برخوردار است. زیرا ظروف با این روکش خاصیت نچسببودن را از تفلون و مقاومت بالا را از سرامیک به ارث بردهاند و ظاهر بسیار زیبایی دارند. با تهیه این ست رنگ و زیبایی و بهداشت را به آشپزخانهی خود هدیه دهید.رنگهای این سرویس در قالب 4 رنگ بادمجانی (بنفش تیره) ، بنفش روشن (مطابق تصویر) ، مشکی و صورتی قابل عرضه می باشد.پوشش گرانیت با ده برابر مقاومت بیشتر از تفلون در میان پوششهای نچسب ظروف از همه با دوام تر و سخت تر است و گرما را در خود نگه داشته و غذا دیرتر از ظرف معمولی می سوزد.در زمان استفاده از ظروف گرانیتی نیاز به استفاده از روغن و کره نیست و به همین دلیل غذایی سالم و با کالری کمتر پخته می شود که برای سلامتی مهم است و خاصیت دیگر آن حفظ طعم غذا می باشد.گرانیت ماده ای طبیعی است و طی سالیان متمادی پدیدار شده است.دمایی که روی اجاق به گرانیت می دهیم کمتر از مقداری است که در زمان تشکیل خود داشته به همین دلیل مولکولهای خود را از دست نمیدهدظروف گرانیتی کامل بهداشتی و فاقد سرب و کادمیوم می باشد به همین جهت دوست سلامتی می باشد و چون مقاومت آن نسبت به دماهای بالا زیاد است لذا با غدا ترکیب نمی شود.

{قابلمه گرانیت کاندید|ظروف کاندید - Candid|قابلمه کاندید}

دیویس گفت: با این حال تحقیقات مستقیم بیشتری در مورد آسیب ریه ناشی از کووید-۱۹ برای اثبات این امر مورد نیاز است. بر اساس مطالعات ژنومیک، نسخه ژنی که خطر ابتلا به کووید-۱۹ را افزایش میدهد، در ۶۰ درصد افراد با اصالت آسیای جنوبی، ۱۵درصد از افراد با اصل و نسب اروپایی، ۴/۲درصد از افراد با اصالت آفریقایی و ۸/۱درصد از افراد آسیای شرقی به طور طبیعی وجود دارد. بدنه این ست قابلمه رنگی از آلومینیوم دایکست ساخته شده و متریالی سلامت برای پخت و پز دارد. تابه بزرگتر دارای خطوطی است که برای گریل کردن مواد غذایی میتوان از آن استفاده کرد. در یک قابلمه با سایز 14 مانند آنچه در تصویر مشاهده میشود هم میتوان برای تعداد کمی از افراد برنج و خورش پخت هم میتوان با کمترین مقدار روغن حجم زیادی از مواد را سرخ کرد. در کنار این سرویس یک تابه دو طرفه هم وجود دارد که همانطور که میدانید این روزها با وجود بیماریهای قلبی به همه پیشنهاد میشود که از حداقل میزان روغن برای آشپزی استفاده کنند. بنابراین در زمان استفاده از ظروف گرانیتی، نیازی نیست که از روغن یا کره استفاده کنید و به همین دلیل غذای پخته شده کالری کمتری داشته و سالمتر خواهد بود.

منیع: تفلون کاندید