خرید قابلمه کاندید

در ادامه به بررسی قابلمه گرانیتی و مزایا و معایب آن و همچنین بررسی قابلمه گرانیتی کاندید مدل پروانه خواهیم پرداخت . قابلمه یا تابه گرانیتی را روی شعله بسیار کم قرار داده و روغن را داخل آن بریزید. این مدل قابلمه یکی از محصولات شرکت کاندید است اگر بخواهیم اطلاعاتی را درباره این محصول بیان کنیم می توان گفت جنس بدنه این قابلمه از آلومینیوم دایکست و جنس رویه و کفی آن از گرانیت چهار لایه می باشد . یکی از دغدغه خانم های خانه دار در استفاده از سرویس های قابلمه مواد به کار رفته در ساخت این ظروف است که به سلامت خانواده آسیبی نرساند. به همین دلیل مهم است که یک قابلمه خوب و سالم انتخاب کنیم . انتخاب یک قابلمه خوب همیشه یکی از دقدقه های اصلی هر شخصی که آشپزی می کند است . با توجه به استقبال بی نظیر مصرف کنندگان از انواع قابلمه های گرانیتی و به خصوص قابلمه های گرانیتی برند کاندید نوشته امروز را به بررسی قابلمه کاندید مدل پروانه و معایب و مزایا قابلمه های گرانیتی خواهیم پرداخت . از بین تمامی برند هایی که قابلمه گرانیتی تولید میکنند برند کاندید توانسته یکی از بهترین ها در بین تولید کنندگان ایرانی شناخته شود که یکی از پر فروش ترین مدل های این قابلمه های از سری پروانه می باشد که در ادامه به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت .

قابلمه کاندید مدل پروانه یکی از مدل های بسیار پر فروش و همه پسند برند کاندید است . پوشش تفلون مورد استفاده ی قابلمه کاندید هم Pfluan چینی است با کیفیتی قابل قبول. قابلمه گرانیتی جزو ظروف سالم و ایمن جهت پخت و پز به شمار می رود. از آنجایی که استفاده از ظروف پخت و پز با پوشش های متفاوت احتیاط های خاص هر پوشش را می طلبد از این رو مانند تمامی گارانتی های معتبر، گارانتی ارائه شده توسط این شرکت هم برای مشکلات حاصل از بی احتیاطی نیست. هر خانم خانه داری به دنبال زیباترین ، بادوام ترین را خریداری نماید. به طور قطع قابلمه کاندید مدل پروانه توجه افرادی که بیشتر به دنبال کیفیت و دوام کالا بوده و در نهایت مدل های ساده و شیک را انتخاب می کنند به خود جلب می نماید . یکی از بهترین برند های قابلمه های گرانیتی برند کاندید است که در دهه های اخیر توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند . اگر بخواهیم یکی از مهم ترین ویژگی های این قابلمه ها را برایتان بگوییم این است که خود ماده گرانیت به دلیل این که گرما را در خود نگه می دارد باعث پخت خوب و یکنواخت غذا می شود و سبب می شود که غذای شما دیر تر از قابلمه های معمولی بسوزد .

{سرویس قابلمه گرانیتی کاندید|قیمت سرویس قابلمه کاندید|محصولات کاندید}

یک قابلیت دیگری که در گزارشات شما می تواند وجود داشته باشد این است که ببینیم با کدام عبارت کلیدی در صفحه اول نتایج گوگل هستیم. سرویس قابلمه از وسایل اساسی و پرمصرف و همچنین از ضروریات هر خانه است. علاوه بر اینها اقلام دیگری همچون یک جفت دستگیره سیلیکونی، پیش بند، زیر قابلمه سیلیکونی و حوله نیز در این سرویس وجود دارند. این سرویس شامل تعداد 7 پارچه کفگیر و ملاقه هم هست که کاملاٌ مقاوم به حرارت و دارای کیفیت عالی هستند. یک استند نگهدارنده کفگیر و ملاقه نیز همراه آنها عرضه شده است. این سرویس کفگیر و ملاقه کاملاٌ مقاوم به حرارت و با کیفیت عالی می باشد. در ظروفی که پوشش داخلی آنها سرامیک و یا بایو گرانیت می باشد با وجود اینکه سطح پوشش سرامیک در مقابل خراش مقاومت دارد اما استفاده از ابزار آشپزی غیر فلزی توصیه می شود. هرگز ظروف خالی را روی شعله قرار نداده و برای هم زدن غذا از قاشق فلزی استفاده نفرمائید و از برش غذا داخل ظرف توسط برّنده های فلزی اجتناب کنید.

برای افزایش عمر مفید پوشش داخلی حتماً از شعله کم تا متوسط استفاده کنید و در ظروف دایکاست (چدن) در صورت نیاز به حرارت زیاد برای سرخ کردن، ظرف را به مدت ۲ الی ۳ دقیقه سریع گرم کرده و سپس حرارت را کم کنید. این روزها اعتماد زیاد و خوبی نسبت به محصولات و مواد چینی وجود ندارد اما مواد مورد استفاده ی این شرکت تا حد زیادی مطلوب است. دستگیره خود ظروف نیز از همجنس با بدنه و با پوششی از جنس سلیکون نسوز است که از داغ شدن دسته ها جلوگیری می کند. این سرویس شامل ۴ عدد قابلمه در سایز های ۲۰، ۲۴، ۲۸ و ۳۲ سانتی متری به همراه درب پیرکس و یک عدد تابه دو دسته سایز ۲۸ سانتیمتری با درب پیرکس ، یک عدد پیشبند و دستگیره می باشد. آلومینوم آلیاژی به صورت ریخته گری در قالب هایی به شکل ظروف مورد نظر ریخته می شود تا تحت فرایندی آماده شود، از این رو دسته های محصولات تولیدی کاندید یک سره و چسبیده به بدنه هستند. 1. تحمل حرارت بسیار بالا در قابلمه های گرانیتی سبب شده است تا این قابلمه ها را برای غذا هایی که میخواهند کاملا مغز پخت شوند بهترین انتخاب بدانند .

منبع: خرید قابلمه کاندید