سرویس قابلمه 10 پارچه کاندید مدل OCEAN 

خرید اینترنتی سرویس پخت و پز مارک کاندید (به سادگی بر روی صفحه وب زیر کلیک کنید) candid سرویس پخت و پز کاندید یکی از مارک های موجود در بازار سرویس پخت و پز است. ویژگی دیگری که سرویس قابلمه 30 پارچه گرانیت کاندید مدل اوشن دارد، دستگیرههای سیلیکونی قرار گرفته روی قابلمه است که با وجود آن دستگیره قابلمه روی حرارت داغ نمیشود و میتوان قابلمه را بدون دستگیره جابجا کرد. این سرویس به همراه یک عدد پیشبند و یک جفت دستگیره به عنوان هدیه ارائه می شود. سرویس پخت وپز «کاندید» از نظر کیفیت در سطح مطلوبی قرار دارد و انتخابی عالی برای طبخ غذاهای مختلف محسوب می شود. فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند. ویژگی مهم درباره ی یک سرویس پخت وپز این است که وقتی کثیف می شود، نگران شست وشوی آن نباشید و با خیال آسوده آن را داخل ماشین ظرف شویی قرار دهید. 

این سرویس 10 پارچه شامل چهار قابلمه در سایزهای 20، 24، 28 و 32 به همراه یک تابه دو دسته در سایز 28 می باشد. همچنین به دلیل یکسانی جنس دسته و بدنه، قادر هستید این سرویس را داخل فر قرار دهید و نگران خراب شدن آن نباشید. برای خرید سرویس پخت و پز 9 پارچه کاندید مدل Orbit کد 01 چه جایی بهتر از دیجی کالا وقتی بهترین فروشگاه ایرانه؟ یکی از مهم ترین مواردی که باید در انتخاب ظروف پخت به آن توجه شود، این است که برای سلامت خانواده مضر نباشد. 0: یعنی اعداد بین 0 تا 9 را شامل شده و بخاطر وجود عدد 0 خارج از محدوده به معنی قرار گرفتن آن در کنار بازه ی عددی می باشد. همچنین یک تابه ی دودسته به سایز 28 و یک عدد شیرجوش در سایز 16سانتی متر دارد. این سرویس شامل سه عدد قابلمه در سایزهای کوچک با قطر 20، متوسط با قطر 24 و بزرگ با قطر 28 سانتی متر است.

{فروشگاه کاندید|ظروف کاندید ساخت کجاست|کارخانه قابلمه کاندید}

روکش سرامیکی که برای این سرویس انتخاب شده، میزان مصرف روغن را به حداقل رسانده است و به راحتی می توانید غذایی سالم برای خانواده آماده کنید. بیشتر آلومینیوم دنیا از سنگ بوکسیت به دست میآید. تنوع رنگی و شباهت ظاهری این ظروف به سنگ گرانیت و همچنین مقاومت این پوشش های در مقایسه با انواع دیگر پوشش موجب شده است تا نام تجاری گرانیتی یا ماربل را به این محصولات اختصاص دهند. این پوشش به علت شباهت ظاهری به سنگ گرانیت و مواد اولیه بایومتریال که سازگار با محیط زیست می باشد، بایوگرانیت نام گرفته است. تنوع رنگی و شباهت ظاهری این ظروف به سنگ گرانیت و همچنین مقاومت این پوششها در مقایسه با انواع دیگر پوشش موجب شده است تا نام تجاری گرانیتی یا ماربل را به این محصولات اختصاص دهند. همراهان گرامی ایران بازرگانان متاسفانه به دلیل شیوع کرونا از پرداخت درب منزل و فروش حضوری معضور هستیم ارسال کالا همان روز انجام می شود به امید روزهای بهتر.

{دستگیرهها به بدنه چسبیده شده و غیرقابل جدا شدن است.|قابلمه کاندید ساخت کجاست|قابلمه کاندید|قابلمه گرانیتی کاندید}

ارسال توسط فروشگاه آنلاین ایران بازرگاناناین کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه آنلاین ایران بازرگانان تامین و آماده پردازش میگردد و توسط پیک فروشگاه آنلاین ایران بازرگانان در بازه انتخابی ارسال خواهد شد. با استفاده از ضخامت بالا و طراحی بهینه کف تابه و قابلمه دایکست کاندید و تناسب فوقالعاده در بدنه و لبهها میتوان فرصت یک آشپزی حرفهای را به خانهها برد. دستگیرهها به بدنه چسبیده شده و غیرقابل جدا شدن است. ضخامت بدنه قابلمه 3 و ضخامت کف قابلمه 5 میلیمتر است که به نوعی پوشش ضخیم به حساب میاید و میتواند حرارت را کف قابلمه به صورت یک نواخت پخش کند. این سرویس از آلومینیوم ساخته شده و روکش داخلی آن ماربل باکیفیت یا اصطلاحا گرانیتی است که غذا به آن نمیچسبد؛ همچنین این جنس روکش از مقاومت بالایی برخوردار است. امروزه خرید آنلاین سرویس پخت و پز کاندید بسیار آسان شده.

منبع: سرویس قابلمه گرانیتی کاندید